Een bot kan je helpen bij het maken van de beste keus.

2 min read

Tegenwoordig wordt alles geautomatiseerd. Denk hierbij aan de productie, het maken van producten, maar ook online zie je hier veel verandering in. Alles gaat tegenwoordig via mobiele telefoons, tablets of via je computer of laptop. Snel eventjes op internet kijken naar een leuke vakantie. Last minute, all-inclusive, er zijn genoeg opties die je kan boeken.  

Een flowbot kan je op weg helpen.  

Een flowbot is er om je te helpen. Dit doet hij door je opties te geven en vragen te stellen. Terwijl je hier mee bezig bent neemt hij je antwoorden. Klanten beginnen de chat met een aantal opties. De flowbot kan vragen waar de klant naar op zoek is. Dit kan een zon vakantie zijn, stedentrip, een last minute reis of een all-inclusive vakantie. De klant kan hieruit kiezen en daarna vraagt de bot hoe lang hij of zij op vakantie wil. Dit kan 6-8 dagen zijn maar ook 12-14 dagen. Hierna krijgt de klant een aantal opties. Wil de klant binnen Europa blijven of juist buiten Europa? Vliegreis of enkel een hotel boeken? Nadat de flowbot al deze antwoorden heeft gekregen kan hij een aantal opties geven. Lekker 8 dagen naar Griekenland of een stedentrip naar Brussel. Er zijn genoeg mogelijkheden! 

Een flowbot voor jouw website. 

Een flowbot kan voor veel verschillende dingen toegepast worden. Niet alleen om de klant stapsgewijs te helpen maar ook om je eigen medewerkers te verlichten. De bot voert het gesprek automatisch en de medewerkers hoeven hierdoor hier geen tijd in te investeren. Enkel als de lead binnen komt of als de chat doorgestuurd wordt naar de medewerker hoeft hij of zij hier mee aan de slag te gaan. Je kan de flowbot zo maken zoals je zelf wilt. Dit kan informatief zijn maar ook met advies. Chatkracht kijkt graag met je naar de mogelijkheden en bespreekt deze graag met je!